1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

10 Etkili Egzersiz ile Selülitlerinizden Kurtulun

'Spor' forumunda KiloKontrol tarafından 15 Aralık 2014 tarihinde açılan konu

  1. KiloKontrol

    KiloKontrol New Member

    Vücutta hormonal dolaşım bozukluğundan kaynaklanan dengesizlik nedeniyle oluşan selülit, tüm kadınların en büyük kabusudur. Selülit oluşumunun kiloyla doğrudan bir ilgisi olmadığını belirten Herbalife Türkiye Spor Danışmanı Ebru Karaduman, kilolu veya zayıf tüm kadınların ortak sorunu olan selülitin oluşmasında genetik yatkınlığın da önemli bir etken olduğunu belirtmektedir.

    Herbalife Türkiye Spor Danışmanı Ebru Karaduman, her gün 30 dakika ayırarak yapılacak düzenli egzersizlerle selülitlerde gözle görülür bir azalma sağlanabileceğine dikkat çekmektedir.

    İşte Ebru Karaduman’ın sizler için hazırladığı selülitlerinizle vedalaşmanızı sağlayacak 10 etkili egzersiz önerisi:

    1) Sırtüstü yatarak bacaklarınızı düz bir şekilde tek tek kaldırıp indirin.

    2) Yüzüstü yatarak kalça kaslarınızı 5 saniye boyunca sıkarak bekleyin ve gevşeyin.

    3) Bacaklarınızı omuz genişliğinde açın, kalçanız dizlerinizin hizasına gelecek şekilde çöküp kalkın.

    4) Yan yatarak alt bacağınızı büküp, üst bacağınızı 45 derecelik açıyla kaldırarak bu pozisyonda beş saniye bekleyin ve gevşeyin.

    5) Sırtüstü pozisyonda ayak tabanlarınızı yere basın ve kalçanızı kaldırıp indirin.

    6) Emekleme pozisyonu alın ve bir bacağınızı bükerek yukarı kaldırıp indirin.

    7) Emekleme pozisyonunda bir bacağınızı bükmeden arkaya doğru uzatın, aşağı yukarı kaldırıp indirin.

    8) Ayakta, dizinizi bükerek göğsünüze kadar kaldırıp indirin. Hem sağ hem de sol diziniz için aynı hareketi tekrarlayın.

    9) Dik pozisyonda otururken dizlerinizi 90 derecelik açıyla, ayaklarınız yere basacak şekilde yerleştirin. Bu pozisyonda bacak aranıza bir yastık koyarak bu yastığı sıkıştırıp beş saniye bekleyin ve gevşeyin.

    10) Yüzüstü uzanın ve bacaklarınızı yukarı kaldırıp otuz saniye boyunca açıp kapatın.

    Bu egzersizleri 15-20 kez tekrarlamayı unutmayın!
     
    Tags:

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...