1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

'Arabalar' forumunda Powers tarafından 22 Nisan 2013 tarihinde açılan konu

  1. Powers

    Powers Administrator Site Yetkilisi

    30000 civarına alınabilecek 0 veya 2.el hangi otomobilleri tavsiye edersiniz? Hangi otomobiller alınabilir hangisinden uzak durulmalı?
     
    Tags:
  2. Geveze

    Geveze Member

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    Suzukiler nasıl ki fiyatları uygun gibi duruyor
     
  3. Ekrem

    Ekrem CEO Site Yetkilisi

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    sen onu bunu bırak ta 10000 liraya ne aldın onu anlat adamım önce 40000 derken 10000 düştün :) kredi mi vermediler yoksa

    araba konusuna gelincede biraz daha açıklamalısın öyle çok model marka varki bu nedenle senin biraz bahsetmen gerek yani ne amaçlı kullanacaksın şehir içi mi şehir dışımı yada tek kapı(spor) 4 kapı sedan yada üstü açık bişey mi istersin ortalama yaş sınırın ne buna benzer bazı kriterler belirt ki insanlar bende dahil denediğimiz kullandığımız otomobillerden anlatalım öneride bulunalım
     
  4. Powers

    Powers Administrator Site Yetkilisi

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    Ya işte 30.000 civarı hangi model olabilir diye soruyorum şimdi sadece bakıyorum alma filan yok ilerki dönemde düşünücez. Daha çok 0 düşünüyorum aslında 40.000 bütçe ile Suzuki S4X HB Crossover 1.6 GLX olabilir gibi geliyor ya nasıldır bilemiyorum cıvık bakıyorum oda fazla pahalı geldi
     
  5. Geveze

    Geveze Member

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    Ben dedim suzuki diye ceo dinlemiş beni :)
     
  6. Cansu Köse

    Cansu Köse New Member

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    bir geri sayfada clio var bence onu al üstünede para kalıyor:) oda full depo yaparsın
     
  7. Hungry Bird

    Hungry Bird Member

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    Sizin araba namaz kılıyo mu?
    -Reno kılıyo
     
  8. Geveze

    Geveze Member

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    2010 civarı volvo s40 yada c30 nası olur ki? yada 2005-2007 BMW 1 serisi
     
  9. Geveze

    Geveze Member

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    O diil de ceo sen bi ara lancia ypsilon otomatik bakıyodun ne oldu o?
     
  10. Powers

    Powers Administrator Site Yetkilisi

    Cevap: 30.000 TL'ye otomobil tavsiyesi

    Halen bakıyorum da vita magic paketi Türkiye'ye getirmiyolar o yüzden bakmaya devam ediyorum
     

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...