1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

Dünyanın en sağlıklı besinleri

'Beslenme ve Diyet' forumunda FanClup tarafından 9 Temmuz 2015 tarihinde açılan konu

  1. FanClup

    FanClup Moderator

    Somon: En iyi anti-aging gıdasıdır. İçerdiği Omega-3 beyni ve kalbi korur. Ruh halini dengeler ve kan şekerini düzenler.

    Fasulye: Kiloyu dengeler, kan şekerini düzenler. Kolon kanseri ve kalp hastalığından korur. Günlük tavsiye edilen lif miktarı 25-38 gram. Bir fincan fasulye ise 11-17 gram lif içerir.

    Nar: Nar Antioksidan bakımından zengindir. Kan basıncını dengeler, damarları korur ve tümörlerin büyümesini engeller.

    Elma: Akciğer kanseri, astım ve diyabete karşı korur. Kemik güçlendiren K vitamini içerir. Yemeklerden otuz dakika önce tüketildiğinde iştahı bastırmaya yardımcı olur.

    Brokoli: Tüm kanser risklerini azaltır. Mineral ve vitamin oranları çok yüksektir. Ayrıca vücudu toksinlerden arındıran kimyasallara sahiptir.

    Fındık-fıstık: Her gün için 25 gramlık, badem, ceviz, fıstık, fındık yeterli. Haftada 5 kez tüketmek kalp krizi ve kalp hastalığı riskini yüzde 30-50 arasında azaltıyor.

    Yaban mersini: Kanserden koruyan antioksidanlar içerir ve hafızayı güçlü kılar. Lif bakımından zengindir.

    Yumurta: Doğanın en kusursuz yiyeceği olarak tanımlanıyor.Protein bakımından zengin ama kalorisi düşük. Beyni korur ve göz sağlığını güçlendirir.

    Kırmızı et: İşlemden geçirilmemiş kırmızı et, omega-3 bakımından zengindir. Makul miktarda tüketildiğinde kanserden korur. Protein ve B12 vitamini kaynağı.

    Süt: Vitamin, mineral ve yararlı bakteriler bakımından zengin olan süt, kanserle savaşan CLA asidini de içerir.
     
    Tags:

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...