1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

Düzenli Egzersiz Yapın

'Spor' forumunda KiloKontrol tarafından 15 Aralık 2014 tarihinde açılan konu

  1. KiloKontrol

    KiloKontrol New Member

    Düzenli Egzersiz

    Fiziksel aktiviteler ikiye ayrılabilir: aerobik ve anaerobik. Aerobik egzersizler uzun dönemli büyük kas hareketlerini gerektirir ve şu aktiviteleri içerir:
    • Koşma
    • Hızlı Yürüme
    • Aerobik egzersizleri

    Aerobik aktiviteleri düzenli yaşamınızın bir parçası haline getirirseniz, kalbiniz ve kardiyovasküler sisteminiz çok daha sağlıklı bir hale gelebilir. Ayrıca, ruh haliniz çok daha iyi olur, çünkü egzersiz stresi ve gerilimi azaltır.

    Anaerobik egzersizler yeni kas oluşumunu sağlar ve şu aktiviteleri içerir:
    • Ağırlık kaldırma çalışmaları
    • Direnç çalışmaları

    Günde 20 dakikalık bir anaerobik egzersiz, vücudunuzun şeklinde ve kondisyonunda ciddi değişim sağlayabilir. Kas kütlesi kemik kütlesini korumaya yardımcı olur ki bu özellikle kadınlar için çok önemlidir.

    Kasların Gücü
    Egzersiz kas kütlesi oluşmasını sağlar ve kas kütleniz arttıkça, egzersiz yapmadığınız zamanlarda bile daha çok kalori yakarsınız.
    • Her bir yarım kg. yağsız vücut kütlesi günde yaklaşık 14 kalori yakar.
    • Her bir yarım kg. yağ dokusu günde yaklaşık 2 kalori yakar.
     
    Tags:

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...