1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

Kamil koç turizm rezaleti

'Senin Kalemin' forumunda Powers tarafından 31 Ağustos 2015 tarihinde açılan konu

  1. Powers

    Powers Administrator Site Yetkilisi

    Dün ve ilk son kez KamilKoç turizm ile seyahat ettim. Üstelik diğer firmalardan yüksek bir fiyata. Başıma neler geldi anlatayım. Öncesinde belirtmeliyim ki bu yılların firmasının bir şikayet mekanizması ve müşteri memnuniyet anlayışı bulunmamakta buna da daha sonra değineceğim.

    Seyahat Bilgileri
    Güzergah:
    Kuşadası - Ankara
    Tarih: 30.08.2015 - 23:00
    Plaka: 06 YV 306

    Kimse koltuğu yatırmıyor ve rahat oluyor diye Travego otobüsten 22-23 numaralı orta kapının hemen arkasındaki koltuğu satın aldım. Internet sitesindeki otobüs dizaynı şu şekildedir. (Resim otobüsün iç dizaynını göstermek amaçlıdır, tarih seyahat tarihinden farklıdır.)

    kkoc.png

    Bizim bindiğimiz otobüs ise aynen şu şekile büründü.

    kkoc_2.png
    Bilgimiz dışında otobüs 46 koltuktan 50 koltuğa çıktı! Dolayısıyla oturduğumuz yer tamamen değişti. Durumdan tek rahatsız olan da biz değildik. Bir kaç yolcu biz burayı satın almadık dedi. Tabi muavin ben bilmiyorum diyor.

    Yolculuk başladı sorun etmeyeceğim diyorum. Aradan bir süre geçti ve muavin yerdu bulduğu çöpü nezaketen "Bu sizin mi?" bile demeden lönk diye üstüme attı. Bir de yetmezmiş gibi ters ters baktı özür dileyeceği yerde.

    Sinirlenmeye başlıyorum ama sorun etmiyorum. Aradan bir süre geçti önümde oturan 1 kadın, 8-9 yaşlarında bir kız çocuğu ve 14-15 yaşlarında bir erkek çocuğu beraber oturmuşlar. Karayolları taşıma yönetmeliği diyor ancak otobüsün şoförü ve muavini buna bile bile göz yumuyor.

    Kamil Koç turizm ulaştırma bakanlığının hazırlamış olduğu yolcu taşıma yönetmeliğine de aykırı davranışta bulunuyor hemde kasıtlı olarak.

    Haliyle gece 2 kişilik koltuğu yönetmelik ihlali yaparak binen 3 yolcu koltuğa sığmıyor ve koltuklarını muavinin de yardımıyla sonuna kadar yatırıyorlar. Hem de kibarca rahatsız ettiğini söylediğimiz halde. Muavin de kaçak binen yolcunun olduğu tarafı tutuyor.

    Şirket müdürünün arayıp özür dilemesini söylüyorum ancak muavin hiç oralı olmuyor. Hatta dalga geçercesine alay ediyor. Şoförde olaya dahil oluyor. Muavin beni araçtan atmakla tehdit ediyor. Kimi kimin aracından ve nasıl atabiliyorsa artık.

    Olayı takiben ayaklarım moladan sonra koltuk arasına sığmadığı için koridora doğru çıkmak zorunda kalıyor. Bu olayı takiben de muavin hemen her geçişte kasıtlı olarak ayağıma çarparak geçiyor. Dahası yolculara su ve mini ikram servisi sırasında bana "su içermisiniz?" ve "çay/kahve ne alırsınız" sorusunu sormadan geçiyor.

    Aştiye vardığımızda da otobüsü ilk süren şoförle beraber hemen yanımda yüksek sesle hakkımda konuşup dalga geçiyorlar.

    Bundan sonra KamilKoç turizime binmeyi düşünmüyorum. Ancak benim anlamadığım konu şu bu kadar (sözde) köklü firmanın bir müşteri şikayet birimi yok. İnsanlar facebook üzerinden şikayetlerini iletiyor sadece yazıyorlar, şikayetvar üzerinden yapılan şikayetler kaale alınmıyor. Firmanın sitesindeki iletişim bölümü çalışmıyor.

    Şimdi firmadan güzel bir özür ve ödediğimiz tutarın iadesini bekliyoruz. Bakalım sonuç alabilecek miyiz?
     
    Tags:
  2. Powers

    Powers Administrator Site Yetkilisi

    Milyonlarca şikayettan bazıları,
    Not: Hiç birine cevap verilmemiştir.

    Hayır benim merak ettiğim bu firmanın lisansını ulaştıma bakanlığı nasıl oluyor da halen iptal etmiyor.

    Facebooktan,

    Aysun B: Biletimizi bir başka yolcuya daha satıp bizleri mağdur etme artık Kamil Koç eski kalitene dön lütfennnn....

    Dilay M: BAVULUMU KAYBETTİNİZ!
    Bavulum servisinizde bir yolcunuz tarafından alındı. ve size 10dk içerisinde yanlış aldığı bilgisini veren bu yolcu bavulumu bir büfeye bırakacağını size iletti. hergün aramama rağmen size bu konuda bir bilgi ulaşmadığını ilettiniz bana ve beni tam 5 gün sonra aradınız! Bu süre içerisinde ne bavulumu ilgili yerden aldrdınız ne de bana ulaştınız. İlgili bavul 5 günün sonunda, alınmayacağı düşünülerek büfe tarafından atılmış.
    Bu nasıl bir iletişimsizlik? Şubenizle iletişimi sağlamaktan acizsiniz, bırakın bavullarımızın güvenlğinden sorumlu olmayı. Bir daha asla sizin firmanızı kullanmayacağım ve her türlü şikayette bulunacağım. Yanlışlıkla alınan ve anında size haber verilen bavulumu kaybettiniz!

    Mustafa K: Namaz kilmak icin inen yolcusunu beklemeden gitmis

    Fatih Y: Vah Kamil Koç vah.En iyi müştwri eziyeti dalında Oscar alırsınız.

    Seda E: Esefle kınıyorum o kadar berbat bır. Yolculuk yasattılarıkı anlatamam.yolın yuzde 60ımda televızyon yoktu. Oldıgu zamanda ıkı uc kanal vardı....ezıyet cektm her ıldede uzun uzun beklıuo..hakkım haram olsın

    Tolga A: alanya - ankara seferini yapan arabaniz deplasman otobuslerinden bile kotu..usb sarji yok koltuk yatmaz kalkmaz..araba 2000 model..trafige cikis izni var mi bilemiyorum..

    Büşra K: Kaliteli diye bildiğim firma tatil dönüşümüzü rezil ettin bugün Mersinden akşam saat 5 de kayseriye aldığımız bilet saat 7 de terminalden çıktı. Arabanın daha yeni 2 aylık bi araç olduğunu ama bi sorun olduğunu yol yardımı çağırdiklarını soylediler ve sonun da 7 de terminalden ciktik. Adana ya saat 8.30 da vardık ve Adana'daki bütün bütün yolcuları ve Mersinden binen bütün yolcuları indirip servise bindirip Adana'nın çıkışından sizi alacağız deyip nedeni konusunda hiç bir açıklama yapma tenezülünde bulunmayan saygısız çalışanları gidiş ve geliş almıştık ama ilk ve son olacak rezil bi firma bütün yolcular isyan ediyor. Berbat ötesi rezil firma sakin tercih etmeyin karşınızda muhattap olacak muavinden başka kimseyi bulamiyorsunuz. Muavinde yazık abla beni yapabileceğim birsey yok diye cevap veriyor

    Cemile Ö: 1926 dan beri hizmet veren ve büyük bir şirket olduğunu savunan Kamil KOÇ firması 29/08/2015 tarihli İskenderun-Muğla seferi yapan 34/BM/4977 plakalı aracın boynunda boyunlukla araç kullanan sürücünün nasıl yolcularını otogarda bırakıp ödenen 200 TL bilet ücretini iade etmeden çekip gittiğini izah edebilirmi acaba

    Kamil E: arabada kavga çıkmayacağına otobüsünüzün gitmediği yere bilet kesilmediğine vede otoyolda şöförünüzün kaçıp gitmeyceğini garanti ediyormusunuz

    Ti M: Bu görsel hatalı çünkü Kamil Koç'a binmiş bir çiftin böylesine mutlu olması mümkün değildir
    10vs888 internet var diyorsunuz, YALAN! Koltuk arkası ucube ekranlar asla çalışmıyor hep arızalı hep problemli... Muavine söylüyoruz, abi benim yapacağım bir şey varmı? Diyor. Hizmet sunamıyorsunuz ve üstüne çalışanlarınız pişkin. Kazandığınız paraları helal etmiyorum

    DE Taylan Y: Bugün 41 K 8884 plakalı Kamil Koç otobüsünün kamil şöförü Bursa İzmir yolunda karşıdan gelen araçları hiçe sayarak ana yolun ortasında U dönüşü yapmış ve hayatımızı tehlikeye atmıştır. Böyle şöförleri bünyesinde barındıran bir şirket olmaması gerek. Yuh diyorum ve daha neler dedim o pislik şöföre. Resmen teröristten farkı yok böylelerinin.

    Sikayetvardan,
    Kamil Koç Muavinlerin Saygılı Olmayan Tavırları!
    Miraç Y. | 31 Ağustos 2015 09:03

    24.08.2015 15.15 hayat Kayseri Rize 16 ke... . Plakalı araca bindik ve bindiğimizde muavine ilçede ineceğimizi söyledik, yolculuk gecikmeli olarak uzayınca başka bir ilçede ki diğer ilçeye 10 km daha yakın yerde ineceğimiz söyledik muavin ve arkadaşı indiremeyeceğini söyledi biz uygunca derdimizi anlatınca indirmeyeceğini şehir merkezinde bırakacağını anlattı şikayet edeceğimizi söyleyince istediğiniz yere şikayet edin dedik. Kamil Koç bu tavırla müşteri kaybeder diyince bize bu firmaya bir şey olmaz diye cevap verdi, neyse biraz sesimizi yükseltip tavrımızı sertleştirince mecbur indirdi hatta kibarlıktan öleceklerdi kardeşim tavırları beyefendiye dönüştü bir daha yok Kamil Koç.

    Kamil Koç Paramla Mağdur Oldum!
    Atila Ç. | 31 Ağustos 2015 11:40

    Kamil Koç 29.08.2015 tarih,2676592 sefer sayılı Antalya Merzifon hattında yolculuk etmek amacıyla seçmiş olduğumuz firma bilinen tanınmış bi firma olan Kamil Koç otobüs işletmesi. Şoför arkadaşa yanlış bindim galiba durdur ineceğim dedirtecek kadar hem de. Servisle ilgilenecek host yok. Su içmek isterseniz bile kalkıp kendiniz alacaksınız. Çay kahve falan zaten isteyen yok. İki şoförlü otobüste malum biri istirahatte diğeri araç kullanıyor. Mola da yolcu kalsa sayacak kimse yok. Kim nereye gidiyor kimin nesi biletli mi biletsiz mi bilen yok. Şuan seyir halindeyken yazıyorum. Kamil Koç benim için bitmiştir. Ve herkese de anlatacağım.

    Kamil Koç Seyehat Güvencesi Yok!
    Büşra H. | 31 Ağustos 2015 12:40

    Böyle firma olamaz yani paramızla rezil olduk, gece boyu bir sürü yaşlı insan bagajlarıyla mağdur oldu. Paramın her türlü iadesini alana kadar her türlü merciye şikayette bulunacağım. Firmaya yöneltilen şikayetler ciddiye alınmıyor ve alınmak zorunda yolcu olarak taşıdığınız kişiler insan bunu göz ardı edemezsiniz.

    ***391 plakalı araç firmanız dan kalkana kadar yasal yollara başvuracağım. İnsanlarla yaptığınız bu işte siz güler yüz ve saygı göstermek zorundasınız. Yolcuyu araçtan kovmak ne tür bir terbiyesizliktir? Bu ülkede insan olan kimsenin hakkı yenemez yedirmemek için de her şeyi yapacağım.

    Kamil Koç Ben Böyle Firma Görmedim!
    Ali M. | 31 Ağustos 2015 14:00

    28.08.2015 tarihinde nişanlımı Nevşehir'den İzmir'e göndermek için Kamil Koç kalitesine güvenerek bilet aldım. Almaz olaydım. O yol bitmedi. İlk önce araç tam 50 dk gecikmeli geldi. Neyse bindirdim arkadaşımı akşam 9 arabasına 9.50'de. Aracın kaptanı klimayı soğuk açmış zaten dışarıda hava 16 derece. Arkadaşım üşüdüğünü söylemiş kaptanın cevabı: Abla klima sadece soğutuyor. Böyle bir şey var mı ya? Çıldırdım ben duyunca neyse müşteri hizmetlerini aradım 3 defa ben sonra kız arkadaşıma arattım 1 kez de yine sıkıntıyı çözmediler. Bu arada araç içi 13 derece. Mola verilince üzerine bir şey almak için muavine bagajı aç deyince de abla kapak bozuk cevabını almış. Araç içinin derecesinin fotoğrafı.
     

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...