1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.

slm

'Tanışma & Kaynaşma' forumunda palyaço tarafından 5 Eylül 2012 tarihinde açılan konu

  1. palyaço

    palyaço New Member

    slm hiç uykm yok
     
    Tags:
  2. Ekrem

    Ekrem CEO Site Yetkilisi

    ah bende öyle olabilsem uyku için az zamanım oluyor o arada da bir an önce uyumaya çalışıyorum :)
     
  3. palyaço

    palyaço New Member

    uyu uyu hani derler ya yata yata diye işte.....
    :)
     
  4. palyaço

    palyaço New Member

    burasımı
    o dedign yerr
     
  5. Ekrem

    Ekrem CEO Site Yetkilisi

    evet:)))))))
     
  6. palyaço

    palyaço New Member

    ohhh nihayett bu konuşmayı kaç kişi görüyo bi tek sen mi yoksa diger üyelerdemi??
     
  7. MaRLeY

    MaRLeY Moderator

    kim ne dio aaaa fransız bırakmayın bizide
     
  8. palyaço

    palyaço New Member

    oohhhhh nihayet yaaa sohpet ortamını bulduuummm çevir artk çevire bildgninz kadar
     
  9. Ekrem

    Ekrem CEO Site Yetkilisi

    kimse görmesin istiyorsan yazdığını özel mesaj atabilirsin adımın üstüne tıkladığında bir menü açılır ordan özel mesaj gönder dersen özel messaj gönderirsin burda herkes takılır ki güzel bişey bu
     
  10. palyaço

    palyaço New Member

    ark şimdilik ben kaçar bi ark görüşmem gerekiyorda sonra gene burdaymmmmm
    kurtulamazsınız artk benden kurtuluşunuz da yokkkk
    :)
     
  11. palyaço

    palyaço New Member

    dur hemen sende beni uzman yaptın yawww
     
  12. Ekrem

    Ekrem CEO Site Yetkilisi

    hehe herzaman bekleriz :) hesap bizden
     
  13. palyaço

    palyaço New Member

    yok canm bu seferlik benden olsunnn
    :)
     
  14. palyaço

    palyaço New Member

    insan bi tşk eder???
     
  15. Ekrem

    Ekrem CEO Site Yetkilisi

    teşekkürler :)
     
  16. palyaço

    palyaço New Member

    nihayet........
     
  17. Ekrem

    Ekrem CEO Site Yetkilisi

    artık uzman bir palyaçosun :D
     
  18. palyaço

    palyaço New Member

    ewettt nihayetttt
     
  19. Kral Çıplak

    Kral Çıplak New Member

    palyaço nereye kayboldu hakikaten
     
  20. Geveze

    Geveze Member

    palyaçoyu isteriz palyaçoyu isteriz
     

Bu Sayfayı Paylaş

Yükleniyor...